قدردانی کولیوند از فعالیت کادر درمان در ایام حج-راهبرد معاصر

قدردانی کولیوند از فعالیت کادر درمان در ایام حج

رییس جمعیت هلال احمر از فعالیت شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی داوطلب جمعیت هلال احمر در مدینه منوره و مکه مکرمه در ایام حج ۱۴۰۳ قدردانی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۲۳۴

به گزارش راهبرد معاصر، در متن پیام پیرحسین کولیوند، آمده است: سال‌ها است که در سرزمین وحی افتخاری نصیب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است تا در جوار بیت الله‌الحرام برای هموطنان سیراب از آرامش الهی، سلامتگاه جسم و جان بوده و در آسودگی خیال و تسکین زائرین قبله گاه مسلمین سهمی‌بزرگ داشته باشد.

 

فعالیت شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی داوطلب جمعیت هلال احمر در مدینه منوره و مکه مکرمه چون عبادتی خالصانه در پیشگاه پروردگار متعال است که اصیل‌ترین معانی و مفاهیم نوع‌دوستی را در خود پنهان دارد و نه تنها با چشم جان زائرین بلکه ان‌شاالله با نظر ملکوتی پروردگار متعال همراه است.

 

قلم و کلام در وصف آنچه در مدینه و مکه با دستان مهربان کادر درمان داوطلب هلال احمر خلق می‌شود عاجز است و آنجاست که داوطلبی در نزدیک‌ترین قله‌های رسیدن به انوار الهی رنگی به عظمت خورشید دارد.

 

بدین‌وسیله از تلاش‌های مومنانه و متواضعانه پزشکی، پرستاری و امدادی داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران در موسم حج ابراهیمی تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای یکایک آنان سلامت و سعادت خواستارم./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده